بالا
لامپ رشد گیاه

 دانلود نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه

 دانلود نمونه سوالات فراگیر پیام نور

 فروشگاه پایان نامه و مقاله


 تایپ متن و مقاله و پایان نامه





 دانلود نمونه سوالات نیمسال دوم 93-94 پیام نور

 دانلود نمونه سوالات آزمونهای مختلف فراگیر پیام نور

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 از مجموع 1

موضوع: تمرین هایی جهت صاف کردن شکم

  1. #1
    shima_glk آواتار ها
    • 2,726
    • 3,173
    ناظم باشگاه

    عنوان کاربری
    ناظم باشگاه
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل تحصیل
    تهران
    شغل , تخصص
    کارشناس سئو سایت
    رشته تحصیلی
    مهندسی نرم افزار
    راه های ارتباطی
    تشکر ها
    2,118
    پست های وبلاگ
    7

    filish تمرین هایی جهت صاف کردن شکم

    هنگامی که شما نشسته ، ایستاده و یا در حال راه رفتن در پز مناسب هستید ، عضلات شکم شما نیزبه کار گرفته می شوند .به بیان ساده ، تنها عمل به توصیه مادران برای صاف نشستن،ظرفیت ریه را بهبود می بخشد و باعث می شود لاغرتر به نظر برسید. پشت میز کارتان ، انقباض شکم را تمرین کنید ،و یا یک تایمر برای یادآوری صاف نشستن برای خودتان تنظیم کنید.




    حرکت تخته





    این حرکت یوگا به نام تخته ، نیازمند اینست که شما تمامی عضلات خود را برای بالا ماندن از روی زمین به کار بگیرید ،اما شکمتان بخش عمده کاررا انجام می دهد . هر چند شما در حال حرکت و یا بلند کردن اجسام سنگین وزن نیستید ، شما باید با فشار مداوم روی شکم وضعیتتان را حفظ کنید ، بیشترافرادباراول نمی توانند بیشتر از 30 ثانیه در وضعیت بمانند !با ترکیب حالت تخته با دیگر تمرینات نظیر دویدن ،جهش و فشار می توانید نتایج بهتری به دست آورید .



    حرکت شنا





    شنا اساسا یک حرکت تخته با قدرت بیشتر است ، و مانند حالت تخته یک تمرین قدیمی است که تقریبا همه عضلات را به کار می گیرد . به علاوه با انجام سریع ، تبدیل به یک تمرین هوازی خوب می شود . زنان می توانند باتمرین بر روی زانو شروع کنند اما همچنان نتایج شگفت انگیزی خواهد داشت !! این ویدئو را ببینید تا مطمئن شوید که تمرین را درست انجام می دهید . دقت کنید که حتما با یک مربی ورزش قبل از انجام حرکات مشورت کنید ، همچنین می توانید انواع روش های انجام حرکت را نیز به دقت بررسی کنید .



    پرتاب پاها





    بلند کردن پاها به طور طبیعی موجب فعالیت عضلات مرکزی است. پرتاب پا به بیرون از پشت و پهلوها تمرینات بسیار مهمی هستند که می توانید برای داشتن شکمی صاف از آنها استفاده کنید ، همچنین می توانید آنها را با تمرینات دیگر ترکیب کنید .



    خم شدن به پهلوها






    با خم شدن به طرفین به آرامی عضلات شکم را به تحرک وادار کنید . پاهارا به اندازه عرض شانه باز کرده و خودتان را به پهلو ها خم کنید . با اضافه کردن وزنه به تمرین، قدرت این حرکت افزایش می یابد و با افزایش فشار روی شکم می توانید نتایج خوبی بگیرید .حرکات زیادی در یوگا از خم های جانبی استفاده می کنند ، می توانید با راهنمایی مربی خود آنها را نیز انجام دهید .



    V - نشسته



    می گویند بروس لی می توانسته به مدت بیش از 30 دقیقه خودش را در حالت V نگه دارد. برای انجام این حرکت ، خود تان راروی باسن متعادل کنید ومطابق تصویر با گرفتن پا بادست، شکل V را بسازید . با انجام این تمرین متوجه می شوید که چقدر انجام آن دشوار است . حرکت V موجب فعال شدن کل بدن شده و همچنین نیاز مند یک تعادل روانی واقعا طاقت فرسا است. سعی کنید مدت زمان انجام تمرین را هر بار بالا ببرید .


    نصیحت آخر


    شاید همه تمرینات سخت و کاری که روی شکم انجام می دهید به نتیجه مطلوب نرسد فقط به دلیل چیزی که هیچ سنخیتی با ورزش ندارد : چربی !!! اگر شما دارای یک لایه چربی در شکم خود هستید و همه تمرینات بالا را انجام می دهید ، با اینکه قوی می شوید اما عضله ای مشاهده نخواهید کرد پس حتما از یک برنامه کاهش وزن هم استفاده کنید . اما نتایج فوق العاده این تمرینات غیرقابل انکار هستند نظیر عضلات قوی ، شکل ظاهری بهتر و افزایش طول عمر .


  2. # ADS
    نشان دهنده تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    محل سکونت
    -
    ارسال ها
    -

     دانلود نمونه سوالات نیمسال دوم 93-94 پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی
     

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •