بالا
لامپ رشد گیاه

 دانلود نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه

 دانلود نمونه سوالات فراگیر پیام نور

 فروشگاه پایان نامه و مقاله


 تایپ متن و مقاله و پایان نامه





 دانلود نمونه سوالات نیمسال دوم 93-94 پیام نور

 دانلود نمونه سوالات آزمونهای مختلف فراگیر پیام نور

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 از مجموع 1

موضوع: استاندارد ISO 10004 | Ics ایران

  1. #1
    sahar75 آواتار ها
    • 0
    • 76
    کاربر اخراجی

    عنوان کاربری
    كاربر اخراجي
    تاریخ عضویت
    Apr 2017
    راه های ارتباطی
    تشکر ها
    0
    پست های وبلاگ
    1

    پیش فرض استاندارد ISO 10004 | Ics ایران

    استاندارد رضایت مندی مشتری ISO10004 ویرایش سال ۲۰۱۲ جدیدترین استاندارد در حوزه مشتری مداری می باشد
    شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی الی گشت موفق به اخذ گواهینامه ایزو رضایت مشتری (ISO 10004)گردید.طی آخرین ممیزی انجام شده در شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی الی گشت توسط ممیزین مرجع بین المللی ICS ، این شرکت با دارا بودن سیستم مشتری مداری عالی موفق به اخذ گواهینامه ایزو رضایت مشتری گردید .معرفی ایزو ۱۰۰۰۴ :استاندارد رضایت مندی مشتری ISO10004 ویرایش سال ۲۰۱۲ جدیدترین استاندارد در حوزه مشتری مداری می باشد که می تواند به رونق کسب وکار شما وارائه یک چهره جدید از سازمان شما در ذهن مشتری به عنوان یک سازمان مشتری مدار کمک شایانی نماید.
    استاندارد رضایت مندی مشتری ISO10004 ویرایش سال ۲۰۱۲ جدیدترین استاندارد در حوزه مشتری مداری می باشد
    اهداف ایزو سنجش رضایت مشتری بر مبنای استاندارد ISO 10004 :

    با بکارگیری این راهنما که از مدرنترین سیستم های بازاریابی و بازار شناسی بین الملل بهره گرفته است در نظر داریم سازمان :
    • دائماَ انتظارات مشتریان (فعلی و بالقوه)را شناسائی کند.
    • سیستم مناسبی برای جمع آوری واقعی و صحیح داده ها را (بدون اثرگذاری) ایجاد نماید.
    • سیستم علمی را برای تجزیه و تحلیل داده ها ایجاد نماید.
    • بازخورهای مناسبی برای بهبود (اعم از بهبود سازمانی، بهبود محصولات و بهبود خدمات) ایجاد نماید.
    • در نهایت رضایت مشتری را دائما پایش نماید.

    مزایای ایزو سنجش رضایت مشتری(ISO 10004) عبارتند از :

    • کمک به افزایش اثربخشی ایزو مدیریت کیفیت
    • تسریع شناسایی و پاسخگویی به نظرات مشتریان و سایر طرفهای ذینفع سازمان
    • افزایش رضایت مشتریان و سایر طرفهای ذینفع سازمان
    • استفاده از بازخور مشتری در جهت بهبود کیفیت محصولات
    • افزایش اعتبار سازمان
    • تشویق کارکنان برای بهبود روابط با مشتریان
    • برقراری امکان سنجش و اندازه گیری رضایت مشتری
    • تشخیص به موقع توقعات مشتریان

    مدارک لازم جهت اخذ این گواهینامه مدارک زیر بررسی میگردد :

    • الگوریتم (روش ) محاسبه رضایت مشتری
    • میزان رضایت مشتری (عدد کمیتی ) در آخرین دوره ارزیابی
    • تعداد شکایات مشتریان و نحوه تحلیل و شناسایی و رفع علل
    • یک نسخه از فرم (فرمت ) خام ارزیابی رضایت مشتریان
    • حداقل ۵ نسخه تکمیل شده فرم ارزیابی رضایت مشتریان
    • حداقل ۲ نسخه تکمیل شده فرم ارزیابی شکایات مشتریان
    • نام و نام خانوادگی مسئول سیستم ارزیابی رضایت مشتریان
    • نام و نام خانوادگی مسئول تائید صحت نتایج ارزیابی رضایت مشتریان
    • برنامه های بهبود منتجه از نتایج ارزیابی رضایت مشتریان (درصورت وجود )

    و در نهایت ایزو رضایت مشتری ISO 10004 بعنوان یک استاندارد بین المللی می تواند به رونق کسب وکار شما و ارائه یک چهره جدید از سازمان شما در ذهن مشتریان به عنوان یک سازمان مشتری مدار کمک شایانی نماید.

  2. # ADS
    نشان دهنده تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    ارسال ها
    -

     دانلود نمونه سوالات نیمسال دوم 93-94 پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی
     

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •