بالا
 دانلود نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه

 دانلود نمونه سوالات فراگیر پیام نور

 دانلود نمونه سوالات نیمسال اول 95-94 پیام نور

 فروشگاه پایان نامه و مقاله




 دانلود نمونه سوالات نیمسال دوم 93-94 پیام نور

 دانلود نمونه سوالات آزمونهای مختلف فراگیر پیام نور

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 از مجموع 1

موضوع: فرمول 3 مرحله اي ساخت كمپين براي بازاريابي پيامكي

  1. #1
    site111 آواتار ها
    • 1
    • 25
    کاربر باشگاه

    عنوان کاربری
    کاربر باشگاه
    تاریخ عضویت
    Sep 2016
    راه های ارتباطی
    تشکر ها
    0

    New 2 فرمول 3 مرحله اي ساخت كمپين براي بازاريابي پيامكي

    هرگز كمپين هاي مربوط به بازاريابي پيامكي خود را بي هدف و برنامه ايجاد نكنيد. شما هميشه بايد يك نقشه داشته باشيد. كاربران جديد بازاريابي اس ام اس ممكن است با اين سوال مواجه باشند كه از كجا شروع كنند. در صورتي كه فرمولي براي پيروي از آن در اختيار نداريد، ممكن است 3 برابر بيشتر از ديگران براي ساخت يك كمپين اس ام اس زمان گذاريد. از روند قدم به قدم زير پيروي كنيد و به سادگي مشاركت بيشتر اعضاي ليست پيامكي خود را مشاهده نماييد.

    1. پيشنهادي ويژه ابداع نماييد

    اطمينان حاصل نماييد كه پيشنهادهاي پيامكي شما هميشه ويژه و منحصر به فرد باشند. پيشنهادي بسيار معمولي كه بارها از آن استفاده شده است را ارائه ندهيد. همچنين هرگز يك پيشنهاد را دوباره ارسال نكنيد. براي نمونه در صورتي كه شما كوپن تخفيفي 10% براي كاربران وب سايت خود ارائه داده ايد، به اعضاي ليست پيامكي خود نيز دقيقا همين پينهاد را ارائه ندهيد.خرید پنل اس ام اس

    1. زمان را براي استفاده از پينهادهاي خود محدود كنيد

    پيشنهادهاي ويژه شما كه به منظور بازاريابي بكار مي روند نبايد داراي مدت زمان استفاده طولاني باشند. مشتريان شما در ليست پيامكي عضو مي شوند تا از پيشنهادهاي بسيار ويژه و با ارزش بهره ببرند. اين افراد تمايل دارند تا با آنها مانندvip برخورد شود. وظيفه شما اين است كه اين حس را به آنها القا نماييد. در اين رابطه ما توصيه مي كنيم كه زماني محدود براي پيشنهادهاي خود تعيين كنيد. اين موضوع موجب مي شود تا مخاطب در صورت مشاهده پيشنهادهاي اس ام اسي بسيار ويژه تمايل پيدا كند تا در اسرع وقت از آن استفاده نمايد.پنل اس ام اس

    1. نحوه استفاده صحيح از پيشنهادهاي پيامكي خود را به صورت واضح توضيح دهيد

    هنگامي كه پيشنهادهاي ويژه را ارسال مي كنيد به خاطر داشته باشيد كه نحوه استفاده از آن را نيز به صورت واضح ذكر نماييد. براي مثال حتماً ذكر كنيد كه به هنگام مراجعه به ما اين پيامك را به متصدي نشان دهيد. همچنين فراموش نكنيد كه براي ليست و سامانه پيامكي خود تبليغ نماييد. در صورتي كه افراد در رابطه با پيشنهادهاي ويژه پيامكي شما اطلاعي نداشته باشند، شما چگونه انتظار داريد كه در آن عضو شوند؟ بهترين كانال براي تبليغات را پيدا كنيد و سامانه اس ام اس خود را در آن ترويج دهيد.


  2. # ADS
    نشان دهنده تبلیغات
    تاریخ عضویت
    -
    ارسال ها
    -

     دانلود نمونه سوالات نیمسال دوم 93-94 پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی
     

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •